Güneş Kremi olmazsa olmaz🖤

Bu zamana kadar birçok güneş kremini kulladım tabiki hepinizin olduğu gibi. Fakat yeni arayışlar ve yeni formül merakımdan da hiç vazgeçmedim. Sonunda çocuklar için çok güzel bir ürünle tanıştım. Bu konuda bu zamana kadar çok soru geldiği ve de merak edildiği için sizinle de paylaşmaya karar verdim.

https://instagram.com/tr.beachday?igshid=m229m0z84pgc

Çocuğunuzun hassas cildi için formüle edilmiş. Ciltlerinin doğal korumasına oranla 50 kat daha fazla koruma sağlayan ve dermatolojik olarak test edilmiş bir üründür.

Ben her zaman güneş kremi sürmeyi tercih edenlerden değilim özelliklerde akşamüstü saatlerinde denize girerken fakat bu ürünü kullanırken sürümünün kolay olması ve nem vermesi daha çok kullanmamı sağladı. Kaldı ki öğlen saatlerinde girmemiz gereken her durum için büyük bir kurtarıcı oldu.

Yazın bir kavun bir de vazgeçilmez kremimiz ☘️🤍💚

Yorum bırakın