Bir İstanbul Klasiği…

İstanbul’un benim icin hep ayri bir yeri olmustur. Evet İzmirliyim deniz kenari çocuğuyum belki de ondandır deniz görünce heyecanım. ❣❣


Her fırsatta da kaçmaya çalışırız İstanbul’a. Fakat nedendir ki hep Avrupa yakasında geçirmişiz zamanımızı.. Orası da ayrı güzel tabiki 😍😍 ama son zamanlarda gittigimizde yolumuz hep Anadolu yakasına düştü ve dedim ki neler kaçırmışımm 🌟🌟🌟🌟

Bu kez de sevgili arkadasim Elif ve eşinin davetiyle cumartesi kahvaltımızı Kanlıca da yapalım dedik.. İyiki de demişiz unutulmaz derecede lezzetli ve keyifli bir kahvaltıydı.


Gittigimiz yer Kanlıca iskelesinin dibindeydi. 🚢🚢 

Yakamoz Balık evet yanlış duymadınız bugune kadar balıkçıda kahvaltı mı edilir diyen ben 😍🙈🙈 tüm sözlerimi geri alarak kesinlikle edilir.☺️☺️


Bugüne kadar boğaza hep Avrupa Yakasindan bakmıştık ama kesinlikle bu taraf daha güzel 💕💕

Bir kere bu güzellige bakmak icin Sütişte sıkış sıkış oturmaya ya da garsonun yeselerde gitseler şeklindeki tavirlarina maruz kalmak zorunda değilsiniz. 😬😬


Ailecek gidebileceğiniz iki katı şirin mi şirin bu yer bence çok daha mantıklı 👌🏻👌🏻

Muhtesem bir peynir tabağı, lezzeti mükemmel patates kizartmasi (aslında benim için çok önemli aynı yağda 10bin kez pişmiş bir patates olmadığını hemen anlıyorsunuz), ve sunumlar… Aaa en önemlisi de paçanga böreği kesinlikle çok başarılılar. 👏🏻👏🏻


Avrupa yakasından F.S.M köprüsünden rahatlıkla gelebileceğiniz gibi boğaz havası almak isterseniz Emirgan İskelesinden tekneyle de gelebilirsiniz..


Balık kısmına gelince deneyenler çok başarılı olduğunu söylüyorlar. Fakat henüz deneme fırsatım olmadı.Eminim çok şey kaçırmışımdır. 💁🏼💁🏼


Şu mezelerin bu taze görüntüsü yeterli bence 😍😍

Sanırım ben yemeyi çok seviyorum lezzetli yerler de bulunca yazmadan duramıyorum.❣❣🙈🙈

Bir Cevap Yazın

