Bir Cunda Güncesi

Cunda Adası bizim yıllardır uğrak noktamızdır. Çandarlı’ya uzaklığı sadece 1 sa.. Çocukluğumuzda deniz kabuklu rüzgar güllerinin sesiyle hatırladığım.. 
Bu kez gittiğimde ara sokakları dolaşırken  Derya Hanımın Konağının kapısında güzel bir yazıya rastladım.. 

Aslında heryerini biliyorum desemde her dolaştığımda farklı şeyler gördüğüm ve düşündüğüm güzel ada..

Haydi ozaman bir bisiklet turuna ne dersiniZ 🏵🏵

Öncelikle uğradığımız mekan Karadeniz Pastanesi oluyor..


 vitrinine bir gözatalım mı ne dersiniz 😍😍

Tercihimiz meyveli keşkül ve minik bir yaş pastaydan yana oluyor.Ama tabiki favorimiz Keşkül oluyor 😍

Bunun yanında Ayvalık’ın meşhur sakızlı kurabiyesi var tabiki.. Ama bence merkezdeki pastane burdan daha başarılı 🌀🌀

Bunları yaparken çeşitli tatlar eklemeyi de unutmamışlar.. Fındıklı,susamlı, hindistan cevizli gibi.. Ama benim bildiğim gerçeği susamlı olan ‼️

Bu bütün güzelliklerin yanında en güzeli de oturmuş olduğunuz meşhur sokak..

Cundaya ne zaman gelmeliyiz peki 🙄🙄 Bence en güzel mevsimi bahar aylari…Ama tabiki bu ne icin geleceğinize da bağlı, tatil ve deniz icinse kesinlikle yazın fakat ben Cunda’yı yasamak istiyorum, sokak sokak dolasmak istiyorum derseniz bahar ayları cok daha zevkli..


Benim sevdigim mekanlardan birisi ozelliklede havalar biraz serinken iceri soba da yaniyorsa gercekten mükemmel oluyor.    

En guzel tarafi da tabiki yemekleri.. Bazen bir mercimek köftesi bazen akkız yemegi ya da sadece o güne özel bir cheesecake 🍲🍰 yanına bir kahve ☕️ya da bir kadeh sarap 🍷


Tabiki Cunda bu kadarla kalmiyor. Rakı-Balık – Ayvalık nolucak 🙈🙈

O zaman herkes bir sonraki postaa 👉🏼👉🏼

Melis,sevgiler…

Bir Cevap Yazın

